Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ocak 2011 Salı

Reportajım; fresh.trouble ile İlgili!

 
 
Arkadaşalar Stardoll'da Netional Covergirl olan bir arkadaşım fresh.trouble ile reportaj yaptım. Ve İnşallah beğenirsiniz. İyi okumalar.

1. Öncellikle kendini bize birkaç cümleyle tanıtırmısın?
Cevap:
Adım irem 16 yaşındayım lise 2 ye gidiyorum ve Zonguldakta yaşıyorum .
 
2.Stardoll'a nasıl katıldın?
Cevap:
Stardoll'a bir arkadaşım (nur67) sayesinde üye oldum 6 aydır üyeyim bu oyuna ve sadece 2 aydır süperstarım şaşırıtıcı ama gerçek (: 
 
3. Gerçek hayatta Stardolldaki bebeğine beziyormusun?
Cevap:
Evet benziyorum . Zaten stardolldaki bebeğimi kendime benzetmeye çalışıyorum .
 
4.Tarzını bize yorumlarmısın?
Cevap:
Belirli bir tarzım yok genelde abartısız şeyler giymeyi severim . Sade ve şık olmalı herşeyim kıyafetlerim olsun eşyalarım olsun ...
 
5.Stardollda en çok beğendiğin mağazalar ve giysiler neler?
Cevap:
Stardoll da en sevdiğim mağaza LE ve DKNY dir. Çok güzel kıyafetler oluyor pahalı oldukları için ayrı bir özellik daha kazanıyor :)
 
6. Stardoll da Netional Covergirl olduğunda neler hissettin?
Cevap:
Aslında Stardoll'a ilk girdiğimde spot ışığında görmedim resmimi direk evime gittim bir baktım ziyaretçi defterimde tanımadığım herkes tebrik etmiş beni . İlk başta ne olduğunu anlamadım açıkcası heryere bakmaya başladım ne için tebrik ediyorlar diye :D sonra ilk odama baktım bir kupa beni bekliyordu. bu heycanın tadı bir başka .. Herkes bu heycanı tadar inşallah!!! 
 
7.Elinde bir sihirli değnek olsa neler yapardın?
 Cevap:
Elimde bir sihirli değnek olsaydı eğer geçmişe döner yaptığım hataları bir daha yapmazdım fakat böyle bir şansımız yok :))
 
8. Blogumuz stardoll haberlerini takip ediyor musun? Eğer ediyorsan sitemizi nasıl buluyorsun?
Cevap:
Açıkcası ilk defa duydum ben genelde türk blogları takip etmem tabi arkadaşlarımın olmadığı sürece :) Bloğunuz gördüğüm kadarıyla başarılı fakat fazla Stardoll severlere yayılmamış eğer bloğu tanıyan daha fazla olursa daha başarılı olcağınıza inanıyorum.
 
Albümü, sahnesi ve suiti harikaa!
 
Benle Reportaj yaptığın için çok teşekkür ederim tatlım =))
 
Sizinde reortajınızın yayınlanmasını istiyorsanız LoveMenndi yani Benle bağlantıya geçin... =) 
 
xoxo
LoveMenndi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder